2012. augusztus 25., szombat

De most tényleg?

A minap olyan megjegyzést kaptam, hogy a blogolás ama formája, melyet én is művelek, nem biztos, hogy olyan jó dolog, hiszen nagyon személyes dolgokról írok, és osztok meg a nagyvilággal.
Szerintetek is így van?
A blogolás nem erről szól? Kicsit elbizonytalanodtam..

Mindig szerettem írni.Naplót is írtam sokáig, de ez a blog a szívem csücske.Ettől érzem magam teljesnek,és nem elhanyagolható tényező, hogy a gyermekeim is betekintést nyerhetnek majd gyermekkoruk mindennapjaiba.
Másrészt én sok okosat láttam, hallottam, olvastam mások blogjában, és nagyon örültem, ha választ kaptam az engem is foglalkoztató kérdésre, élethelyzetre.

És igen, néha azt is érzem, hogy talán ez túl személyes, de......ezek is az életem részei, és aki nem kiváncsi rá, hát ne olvassa.

Kérem a kommenteket!

1 megjegyzés:

  1. Szia! Én úgy gondolom, hogy igenis írj! Jót teszel vele magadnak és nekünk, idetévedő botor olvasóknak is! Jó dolog szembesülni azzal, hogy másnak is vannak pozitív és negatív élményei egyaránt, és jó látni, hogy más is keresi a megoldásokat, illetve az utakat! Aki ezekre a "botladozásokra" nem kíváncsi, az ne olvasson blogokat!!!! Annyi más egyebet is lehet találni a neten, nem kötelező ezt a műfajt figyelemmel kísérni! Aki meg olvassam az ne kritizáljon! mert ezek szerint ő éppúgy kíváncsi, mint én...
    Szóval, a lényeg, hogy ha Te ettől jól érzed magad, akkor ne fossz meg bennünket ezektől a gyöngyszemektől!!! Puszi :)

    VálaszTörlés