2012. augusztus 15., szerda

Töredékek

Kész, totál kimerültem, mozdulni sincs erőm. Hetek óta vívom a rend-rendetlenség csatát, de vesztésre állok. Nincs annyi kezem, amennyi ide kellene.Most fogtam magam, hanyatt vágódtam, és úgy döntöttem, ma pihenek.
Az a furi, hogy ha az embernek/pasinak munkahelye van, végig dolgozza a 8 óráját(jó esetben), hazamegy és csá!
Egy anya pedig felveszi az otthoni műszakot, robotol tovább, és még fizut sem kap érte.naa bummmm.elszáll tőle az agyam. Én, a kis maximalista, persze sosem vagyok elégedett, mindig találok vmit.Jó esetben a dolgok humoros oldalát...
De hogy is vagyunk?
Dóra édes kisbabám már 8 hónapos, 9 kg, 7 foga van, szépen mászik, feláll, rendületlenül szopizik, frankón tud csípni, harapni, és teli szájjal vigyorogni.
Hihetetlen kis tündér, mindig mosolyog, keveset sír.A terhességem alatt én sokat sírtam, és azzal fenyegettek, a baba is sírós lesz. Dóra erre alaposan rácáfolt, szinte nincs is olyan kép, ahol ne ragyogna a mosolya. Ő az én kis Buddha babám:kövér, mosolygós, békés kisbaba.

Emma hozza a formáját, nyúzza  a kicsit, felbosszant, kiakaszt, de okos, türelmes kiscsaj, és az aranyköpéseitől gömbölyűre kacagom magam.
Újabban sokat foglalkozik magával, illeg-billeg a tükör előtt. Zsenge kora ellenére  rá is hatással van a a média, gondterhelt sóhaj:
Jó lenne egy kicsit fiatalabbnak és vékonyabbnak lenni....

Máskor:
Anya, én nem eszem sokat, mert vékonynak kell maradnom...

Te jó ég, mi lesz később?

Pár napra elmentünk balatonozni is, nekünk ez volt a nyaralás.Ditte barátnémat és kedves kis családját látogattuk meg, jó volt kicsit kikapcsolni, elmenekülni az otthoni gondok elől.Bevallom, nem gondoltam a problémákra.





















Kitti, Dóri, Liliána
A hónap elején baba-mama talit is tartottunk.Három baba-mama párral találkoztam, akiket a kórházban ismertem meg, és szerencsére most is tartjuk a kapcsolatot.Hát igen, a barátság próbája az idő, és lám, a felszínes kapcsolatok mellett három gyöngyszemet is találtam:
Kriszti-Lillus
Dóra-Kitti
Zita-Nelly
és meg kell említenem a Csillát is, bár vele még nem találkoztam azóta, e-mailben tartjuk a kapcsolatot.


Jó szívvel gondolok rájuk, remélem a gyerkőcök 10 éves szülinapját együtt ünnepeljük!:))), és remélem addigra lesz egy csomó.csomó kisbabájuk.....
 Zitával és a babájával Lellén rapidrandiztunk, és sokat ugyan nem beszéltünk, de jó volt látni őket.
 Most egy szuszra ennyi, lustálkodom tovább......



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése