2011. január 20., csütörtök

Új kezdetek

Kedves régi és új Olvasóink!


Ahogy azt korábban jeleztem, esetleg már észre is vettétek,Emma önálló kis blogját bezártam, mert azt vettem észre, hogy egyre csak az én nyűgjeimről, bajaimról szól a blog, nem pedig imádott kicsi lányom kalandos mindennapjairól. Sajnos a blogolási láz annyira magával ragadott, hogy nem tudom egyik napról a másikra abba hagyni, így ezentúl itt értek el bennünket, itt olvashattok mindennapi őrületeinről, kalandjainról. Itt végre kinyafoghatom magam, és véééégre írhatok a könyvekről is, amelyek éppen keresztül száguldanak a kezeim között.


Ne kérdezze meg senki, hogyan jut időm az olvasásra egy ilyen nyüzsgő kis család mellett, mert azt magam sem tudom, de megsúgom, hogy néha inkább magamra zárom az ajtót, és takarítás helyett elmerülök egy újabb kalandban, egy kihagyott ebéd nem fog ártani a vonalaimnak,(na ugye a nasi nem számít:-))))).

Aztán főzés közben is tudok lapozni, Tiborom meg csodálkozik nagyokat, és csak nagyon ritkán panaszkodik, hoy odakozmált a kaja.Jaaa, és a kutyának is kell néha a meleg vacsi nem igaz?


Na jóóó,mielőtt elbúcsúznátok tőlem az első bejegyzés után, ne higyjétek, hogy teljesen zizi vagyok.Nem vagyok annyira gáz, hiszen megpróbálom maradéktalanul ellátni kicsi családomat.

Emma oviba jár, Tiborom dolgozik, ééés, unokaöcsém is nálunk lakik immáron két hónapja.


Szóval nem unatkozom, zajlik az élet.Megpróbálok a kihívásokhoz is pozitívan hozzáállni, nem befordulni, és sok érdekes bejegyzéssel szórakoztatni benneteket.


Marianna=Emmanyu

4 megjegyzés:

  1. Huhh! Már egészen kezdtem megijedni, mikor lezártad a blogot! De most újra örülök!!!! :)) Változatlanul olvasni foglak, és néha még megjegyzésekkel is bombázlak, ha nem baj! :)) Millió puszi: Gabika

    VálaszTörlés
  2. Szia Gabika!
    Üdvözöllek ismét nálunk!Remélem nem fogok csalódást okozni itt sem, a megjegyzéseidre feltétlen számítok, hiszen fontos visszajelzés számomra.
    A többi zugolvasó úgysem tesz ilyet, pedig örülnék neki.
    Szóval, üdv, nálunk, puszi, Marianna

    VálaszTörlés
  3. Kop-kop-kop! Megjöttem! Szerbusztok!
    Igen, szívesen olvasom blogodat kedves Emmanyu. Megfiatalodva újra élem a kisgyermekkel élők édes gondjait. Jókat vigyorogok, és őszinte szívvel Veled bánkódok, ahogy az írás sodor. Szívesen kirándulok ide, hisz fájó izületeim más kirándulást nem engedélyeznek. Gyermekszeretetből már vizsgáztam, azt hiszem jó osztályzatot kaptam. Hát csak írd ki magadból örömödet, nyűgjeidet! Érdeklődve várom, várjuk!!

    VálaszTörlés