2011. január 27., csütörtök

Januári összefoglaló

Mint mindig, idén is úúúútálom a januárt.Hideg és szürke az idő, szobafogságban vagyunk.Kénytelen vagyok kreatívkodni, pláne ha örömet szerzek vele:



Idén még azzal is tetéződött a nemszeretem érzés, hogy Emma végig betegeskedte a hónapot.
Először volt egy jó kis középfül-gyulladása. Magas lázzal, miegymás hozzávalóval.Szegénykém azt mondta,hogy a Flóra nevű csoporttársa megütötte a fülecskéjét, és azért fáj.

Aztán belenéztem, és láttam, hogy valami feketeség van a kagylóban. Fogtam egy fülpiszkát, és le akartam pucolni, mire Emma rámszólt, hogy ne töröljem le, mert ő oda rajzolt(RAJZOLT A FÜLÉBE!!!!!! ÁÁÁÁ!!)
Kissé beijedtem, hogy talán vmi bajt okozott odabenn, így elirányítottam magunkat a dokihoz.
Jött az asszisztens néni, hogy lefogja a gyerkőcöt, míg a fülébe néz a doki, de nem volt rá szükség.

Hála a játékdokis táskának, Emma nem félt a műszerektől, mert otthon ő is belekukucskált mindenki fülébe. Nem kis derültségünkre kijelentette, hogy ő is megnézte a papi fülét, és kukacok voltak benne...hehehehe..... magyarázhattam a dokinak.....


Aztán végülis nem a ceruza volt a hibás, hanem be volt gyulladva a füle, így Emma életében először áteshetett egy antibiotikum kúrán.
Soha többé Aktilt!!!!!!

Adhattam neki Normaflort, akármit, jó kis hasmenése lett, és három nap múlva Emma átváltozott piros pöttyössé(mert ugye a piros pöttyös az igazi.....) Azt hittem, most meg bárányhimlős lett a gyerek, irány újra a dokihoz!
(A kép nem a legszuperebb, de a lényeg látszik a pocak szélein meg a kezein)


Doki néz okosan, forgatja Emmát jobbra, forgatja balra, hömmög nagyokat, és kijelenti:
-Ez nem bárányhimlő!
-?????
-Elsőre rózsahimlőnek tűnik, de az ugye kizárható a védőoltás miatt.
-Akkor?

Elővette a nagykönyvet, lapozgat vadul benne, de nem leli a megoldást, mert olyat ő még nem látott, hogy egy gyereknek a talpa, a tenyere, a füle, de még a köldöke is olyan legyen, mintha csalánba hempergettem volna szegényt.
Emma nem értette mire a felhajtás, mert szerencsére nem viszketett a bőre, igazi látványosságnak érezte magát.
NAgy hümmögések után rákérdezett a doki, hgy szedtünk ééééé antibiotikumot.

Naná!!!!!!Ő írta fel 3 nappal korábban.

Végül úgy engedett minket haza, hogy nem bizos hogy fertőző, az sem biztos, hogy igen, nem tuti a gyógyszerallergia, de lehet, hogy az. Gyógyszer? Pár nap türelem.

Annyit tettem, hogy végigkentem hintőporral napjában kétszer, és láss csodát, 2 nap múlva eltünt az arcáról, füléről, kicsit később a válláról, hasáról, popsijáról, és legvégül a lábikókról.
Mi volt, mi nem, nem tudom, fogjuk az antibiotikumra, remélem többet nem találkozom vele.
Most náthás, kicsit köhög, de túléljük.
Jöhetne végre a jó idő!Emma eeeeenyire nagyon várja a tavaszt.


Azért a fránya januárnak is voltak szép pillanatai, íme:
Mást vártatok? Hiába, elfogult anyai szívemnek ő legszebb..................

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!Végre újra itt :)Patrik bőre ugyan így nézett ki a nurofen szuszpenziótól,én azóta nem adom neki! Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Szia,Köszi, hogy írtál, de jó a megerősítés, hogy valóban a gyógyszer lehet a bűnös, nem más!

    A blogolást nem lehet abbahagyni, csak formát váltani:)))))))

    VálaszTörlés
  3. Hát most akkor nektek is kjutott a jóból! Remélem Emma most már meggyógyul és végre a jó idő is beköszönt! Mi is nagyon várjuk már a tavaszt! És persze, hogy ő a legszebb Neked! :D Puszi: Gabika

    VálaszTörlés