2012. május 28., hétfő

Fogadom

Fogadom, hogy ezentúl nem hagyagolom el ennyire az írást.Azért, mert annyi minden történik velünk a hetek alatt, és agyam, mint a szita, pillanatok alatt kihullanak belőle fontos történések.
Így megragadva az alkalmat, megosztom veletek, hogy Dórikának már hat fogacskája van. Pár nap alatt bújt elő a felső négy fogacska.Olyan aranyos, de olyan nagynak tűnnek a fogak a pici szájában!Emmánál ez nem volt ilyen feltűnő, hiszen később bújtak ki.Fogadom, hogy nagyon-nagyon figyelni fogok rájuk, nehogy megismétlődjön Emma esete. Bármikor meglátom Emma "foghíjas" mosolyát, előnt a lelkiismeretfurdalás annak ellenére, hogy számtalanszor hallottam, nem az én hibám, nem én mulasztottam.Egyszerűen a sors, esetleg genetika fricskája.



Hoztam pár képet is, hiszen régen töltöttem fel ide képet, inkább csak a "fészbukon"frissítek.Fogadom, ezt sem hanyagolom el.


Nos,megint csak kevés idő jutott a blogra, Dóra igényt tart rám.Hamarosan folytatom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése