2012. április 4., szerda

Húsvét előtti leltár

Gyerekek száma:2
Felnőttek száma :2
Dóri fogainak száma:2
Emma baripöttyeinek száma:soksoksoksoksoksoksok.....és még egy!

Úgy esett, hogy Dani hozott Emmának egy kis meglepit, ami jó egy hét lappangás után két apró pöttyel kezdődött, de ma reggelre naaagyon sok lett belőle.
Pöttyök vannak a fején, fülén, nyakán, popsiján, de még a szemhéján is van egy.Szegénykém olyan jól viseli!
Pozitívan állítottuk be neki a bárányhimlőt, hiszen jó esetben ilyen csak egyszer van az ember életében, és milyen aranyos a kis pöttyeivel, meg ugye a Túró Rudit imádja, és abban is a piros pöttyös az igazi:))))
Először nem tudtam, hogy örüljek, vagy idegbajt kapjak, mikor Bogi barátosasszonyunk hívott, hogy a kisfia bárányhimlős lett,és előző nap együtt játszott a két gyerek.
Internetet ragadtam, és elolvastam egy csomó dolgot a bárányhimlőről, de levegőt csak akkor mertem venni, mikor megerősítést nyertem, hogy pici babánk elviekben nem kaphatja meg, hiszen még dolgoznak benne az én ellenanyagaim, és a szoptatással további védelmet kap.
Ma ott tartok, hogy akkor sincs tragédia, ha megkapja, hiszen így tuti nem fogja vakargatni őket.
Igaz, Emma esetében sem tartok ettől, hiszen okos, értelmes nagylány, elmondtam neki, miért nem vakarózunk, és ha nagyon viszket, majd anya vagy apa megsimizgeti, megfújja.
Sokan felszisszennek, hogy pont Húsvét előtt, de nem tartunk karantént, mert a családi-baráti körben mindenki túlesett már rajta.Más közösségbe meg úgysem megyünk..

Leltárba akarom venni azt is, hogy végre visszakaptam az én édes, kedves kislányomat, a régi Emmát, nem azt a hisztis kis szörnyikét, aki kórházi létem alatt/után átvette az uralmat.

Az oviban is megjegyezték, hogy Emma milyen szépen lehiggadt, megkomolyodott.
Türelmes, empatikus, szófogadó.óóóóóóóó!
Na azért senki ne higgye, hogy glória villog a feje körül!
Néha borul a bili nála is(kinél nem?), de konfliktus abból szokott lenni, hogy folyton nyúzza Dóra babánkat. Legszívesebben mindig puszilgatná, és ha látogató érkezik,látom rajta, hogy nem akarja, hogy hozzá érjenek a babához.Szeretné kisajátítani:csak az övé,na meg az enyém. Még apát sem hagyja, hogy Dórit szeretgesse,rögtön ott terem,puszilja a kicsit és módszeresen kiszorítja apát.
Mosolygok rajta, mert jó látni, mennyire ragaszkodik hozzá, és a Pupákunk szája is rögtön mosolyog, ha feltűnik a tesó.
Emma semmit nem sajnál tőle, bármilyét odaadná.Húúú, remélem később a ruhákon, táskákon, rúzsokon sem fognak marakodni!

Hirtelenjében ennyi jutott eszembe, hamarosan jelentkezem, ha mégsem érnék ide, minden olvasónknak Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése