2012. január 26., csütörtök

Sűrű hétköznapok

Sűrűen telnek a napjaink, néha azon kapom magam, hogy dél van, és én még mindig pizsiben flangálok a házban, és még mindig nincs beágyazva.Aztán meg apa sincs velünk, hogy kordában tartson minket...:((((
Ezen a héten Emma otthon volt, mert köhögött, a picúr meg náthás lett, mondanom sem kell, kitől kapta el.Egész egyszerűen nem tudom levakarni a kicsiről. Folyton puszilgatja, nyúzza, fogdossa, néha kicsit jobban is a kelleténél. Gondolom a féltékenység jön ki rajta. Akármennyire is próbálok kompenzálni, nagyon nehéz megosztani az időmet közöttük.
Kész akarva nem írom, hogy a szeretetemet, mert azt ugye nem lehet mérni.Másként igényli az Emma, és másként a Dóra.Nem is értem, hogyan lehetne behatárolni, vagy mértékegységet adni a szeretetnek.Mérjük ölelésekben és puszikban? Hiszen mindkettőjüket elhalmozom vele.Számolnom kellene, melyik gyereknek mennyi jutott?Egyet neked, egyet neki...
Nem tudom a szuper mamik hogyan csinálják ezt. Szupermamik osszátok meg velem is a titkot.
Én úgy próbálom megosztani a figyelmemet, hogy egyszer egyik, másszor a másikat veszem előre, mondjuk a fürdetési sorrendben.Emmára tuti akkor jön rá a pisilés, mikor leülök szoptatni, és tuti hogy más nem jó arra, hogy elkísérje, csakis az anya. Ilyenkor közel állok ahhoz, hogy lesüvítsem a fejét, de inkább leveszem a kicsit a mellemről, hagyom sírni, és elkísérem az én, egyébként önálló nagylányomat pisilni.Inkább így, mint a hiszti.Sokszor inkább engedek, mint vitába szállok, mert nincs erőm a hisztirohamokhoz. Természetesen jelentős dolgokban nem engedek.
Ma például kemény büntit kapott, mert a sokszoros tiltásom ellenére kaját tett a Dóra ágyába. Szerencsére a kicsi aludt,így nem jutott a szájába.Bele sem merek gondolni, mi lett volna ha....
Kérdés:És én hol voltam ugye?Mentség:Csak egy pillanatra fordultam el....nah, ettől vagyok rossz--. Ezentúl jobban kell figyelnem, noha miután lehiggadtam, elmagyaráztam sokadjára is neki, hogy miért nem etetjük semmivel a babát. (Dóra csak szopzik,még a cumit sem fogadja el.Mázli.)
Igen, rossz vagyok és gonosz is, ahogyan ő titulált,mert ő csak jót akart, és meg akarta osztani a tesóval a finom falatot........
A szívem ilyenkor repedezik, mert nem tudom, mikor cselekszem helyesen.Eszem vagy szívem? Szívem vagy eszem!
Muszáj az észnek győznie, még ha ettől rosszul is érzem magam.
Úgy hiszem, csak idő kérédse, míg megtalálom azt a bizonyos arany középutat. Másnak is sikerült, pont nekem ne sikerülne?

Amúgy mókás helyzetekből sincs hiány!

Múltkor Dórika nagy kapálózás közben rátalált a kis hajára, de elereszteni nem tudta, csak éktelenül visított.Emmával összenéztünk, és szánom-bánom, de versenyt kacagtunk szegény picikém kínlódásán.




Móka tárgyát képezi Dóra pocak- és popóhangversenye is, hiszen a legváratlanabb pillanatokban képes megszólaltatni őket.Böfi-puki koncert hihihi..hiába, nagy művész lesz a leány!Az a cicis kép nem az enyém, félre ne értsétek.Dóra apa cicijére akart rácuppani, az volt kéznél, akarom mondani szájnál!:))
Alsó képen Dóra balerina, jobb felsőn a kontraszt a lényeg, jobb alsó meg önmagáért beszél:Tesók énekelnek!



Emával tegnap sminkeltünk és jelmezben parádéztunk.Én sárga rucit húztam, és én voltam a sárga irígység, Emma kis gésa lett.Rólam nem készült kép, de itt van a szépségem.Na milyen?:


3 megjegyzés:

  1. Üdvözöllek a kétségbeesendő többgyerekes anyukák között! :)) Ne ijedj meg, majd kialakul minden! Nem vagy rossz és nem vagy gonosz! Teljesen természetes, hogy Emma most jobban igényli az anyukáját! Még akkor is, ha már önálló nagylány! Majd elmúlik! Nálunk is volt ilyen helyzet, amikor szopizni kezdtünk, a másik tuti, hogy abban a pillanatban éhen akart halni! :) Szopi abbahagy, másiknak kaja készít, aztán folytattuk! :) Előbb-utóbb belátja, hogy a szeretet nem lett kevesebb felé, hanem osztódással szaporodik! :) Minél többen vagyunk, annál több jut belőle mindenkinek!

    Ha jelentkezik nálad egy-két Szupermami, akkor hozzám is irányíthatod őket! :D

    Hogy szív vagy ész? Mikor melyik! Fontos kérdésekben az ész, néha meg nem baj, ha a szív vezet! :) Attól nem lesz senki szegényebb!

    A képek annyira édesek, jókat mosolyogtam rajtuk! :)
    Sok-sok puszi, várjuk a következő élménybeszámolót! (Ha kicsit hosszúra sikerültem, nézd el nekem!)

    VálaszTörlés
  2. Hát biztos nem könnyű két gyerkőccel, pedig mi sem akarunk megállni egynél. Biztos vagyok benne hogy megéri a plusz "fáradtságot", és abban is, hogy te jól csinálod! Addigra már te fogod nekem osztogatni a tanácsokat, hogy osszam meg a figyelmet, és a szeretetet közöttük:-)) Nagyon édesek a lányok! Emma végül mi lett/lesz a farsangon? Vicces lehetett a nem eresztem a hajamat látvány!:-)) Várom a következő bejegyzésed!
    Puszi, jó csajozást!:-)

    VálaszTörlés
  3. Kicsi Gabikánk!
    A te kedves szavaidból sosem lehet elég, mindig azt nyújtod, amire éppen szükségem van, hiába, háromgyerekes szupermami már csak ilyen! okosabb, tapasztaltabb nálam.Hajrá, várjuk a többi megjegyzést is!

    Dórika!(lányom után szabadon:)))))))
    Köszikösziköszi.várjuk a többi észrevételed, megjegyzésedet is, és amilyen villámgyors tudsz lenni, nem hiszem hogy sokáig váratsz magadra:hihihihihi, ezt nem hagyhattam ki!

    VálaszTörlés